Vše o nákupu
Doprava
Rychlá expedice do 24 h
Objednejte batoh v pracovní dny do 10:00 a my ho předáme kurýrovi ještě ten samý den. Druhý den ho tak už budete mít doma.
Doprava zdarma od 2 000 Kč
Objednejte za více než 2 000 Kč a my dopravu uhradíme za vás.
Přepravní společnosti
Doručení balíku na výdejní místo Zásilkovny (79 Kč)
Výdejní místa nabízejí zákazníkům možnost osobního vyzvednutí zásilky na vybraných místech. Na pobočku Zásilkovny je dopravena do druhého dne, v případě Slovenska do dvou pracovních dnů. Balík je zde uložen po dobu 7 dní. O tom, že je pro Vás zásilka připravena k odběru, Vás Zásilkovna informuje SMS zprávou a e-mailem. Balíček je vydán na základě sdělení hesla, které obdržíte v SMS zprávě.
Dobírka vás bude stát 65 Kč navíc.
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit.
Svoji zásilku můžete sledovat na tomto odkazu.
Doručení balíku na adresu (109 Kč)
Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a případně další náležitosti. Zásilku Vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem dané společnosti). V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den nebo po domluvě Vám může doručit balík na pobočku GLS ParcelShop v blízkosti vaší adresy.
Dobírka vás bude stát 65 Kč navíc.
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Svoji zásilku můžete sledovat na tomto odkazu.
Doručení balíku na adresu (79 Kč)
Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a případně další náležitosti. Zásilku Vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem dané společnosti). V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den nebo po domluvě Vám může doručit balík na pobočku PPL ParcelShop v blízkosti vaší adresy.
Dobírka vás bude stát 65 Kč navíc.
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Svoji zásilku můžete sledovat na tomto odkazu.
Osobní odběr
Objednávku si také můžete vyzvednou v naší prodejně v Ostravě Kunčičkách.
718 00 Ostrava-Kunčičky
Otevírací doba prodejny
Po–St: 9:00–12:00 | 12:30–14:30
Čt: 9:00–12:00 | 12:30–17:00
Pá: 9:00–12:00 | 12:30–14:30
So-Ne: zavřeno
Ve státní svátky máme zavřeno
Prodloužená záruka 2+2 roky
BECKMANN si za kvalitou svých produktů stojí, proto nabízí možnost prodloužení záruky všech svých batohů o 2 roky. Vyplněním a odesláním online formuláře prodloužíte záruku o dalších 24 měsíců - získáte tak záruku 4 roky. Batoh je nutné registrovat do 1 roku od data jeho zakoupení. Podmínky, které musíte splňovat pro uplatnění záruky při reklamaci, najdete níže.
>> Formulář pro prodloužení zárukyReklamace se nevztahuje na:
- Opotřebení vzniklé běžným používáním
- Vady vzniklé přetěžováním produktu
- Nošení batohu pouze s jedním ramenním popruhem, což může způsobit uvolnění švu
- Malé změny barevnosti materiálů vzniklé vnějšími podmínkami jako teplotou, vlhkostí a znečištěním ovzduší
- Poškození způsobené nehodou, při přepravě, kolizí nebo krádeží
- Poškození způsobené používáním příslušenství třetích stran
- Produkty registrované na prodlouženou záruku po době 1 roku od jejich zakoupení
Kód produktu najdete uvnitř batohu.
Vrácení zdarma a reklamace
Snadné vrácení s Retino Je nám líto, že náš produkt nesplnil vaše očekávání. Vrácení přes aplikaci Retino je jednoduché, bez nutnosti tisknout a vyplňovat zdlouhavé formuláře.
- 1 Klikněte na Vrátit objednávku Budete přesměrováni do aplikace Retino.
- 2 Vyberte svou objednávku Retino předvyplní údaje a zobrazí zboží, které lze vrátit.
- 3 Zadejte své bankovní údaje Budete přesměrováni do aplikace Retino.
- 4 Zabalte zboží Zboží pečlivě zabalte, vložte poznámku s vaším jménem, číslem objednávky a důvodem vrácení. Nezapomeňte vrátit případné dárky, které jste obdrželi spolu s nákupem.
- 5 Vytiskněte a nalepte štítek pro vrácení Vygeneruje vám ho aplikace Retino.
- 6 Přineste na jakoukoli pobočku Zásilkovny Na krabici uveďte číslo případu z aplikace Retino.
Co bude následovat? Jakmile zboží obdržíme, budeme vás informovat. Vaše vrácení peněz bude zpracováno do 14 dnů.
Snadná reklamace s Retino Je nám líto, že je s našim produktem něco v nepořádku. Reklamace přes aplikaci Retino je jednoduché, bez nutnosti tisknout a vyplňovat zdlouhavé formuláře.
- 1 Klikněte na Reklamovat objednávku Budete přesměrováni do aplikace Retino.
- 2 Vyberte svou objednávku Retino předvyplní údaje a zobrazí zboží, které lze reklamovat.
- 3 Zadejte své bankovní údaje Budete přesměrováni do aplikace Retino.
- 4 Zabalte zboží Zboží pečlivě zabalte, vložte poznámku s vaším jménem, číslem objednávky a důvodem vrácení. Nezapomeňte vrátit případné dárky, které jste obdrželi spolu s nákupem.
- 5 Vytiskněte a nalepte štítek pro vrácení Vygeneruje vám ho aplikace Retino.
- 6 Přineste na jakoukoli pobočku Zásilkovny Na krabici uveďte číslo případu z aplikace Retino.
Co bude následovat? Jakmile zboží obdržíme, budeme vás informovat o dalším postupu a řešení reklamace.