Náš batoh BECKMANN Classic Max váží 1 100 g, ani deko navíc.
Díky našemu nosnému systému, který přenáší váhu na pánevní hřeben, se o záda svého dítěte bát nemusíte.
Objednejte v pracovní dny do 10:00 a my zásilku předáme kurýrovi ještě ten samý den.
Objednejte za více než 2 000 Kč a my dopravu uhradíme za vás.
Výdejní místa nabízejí zákazníkům možnost osobního vyzvednutí zásilky na vybraných místech. Na pobočku Zásilkovny je dopravena do druhého dne, v případě Slovenska do dvou pracovních dnů. Balík je zde uložen po dobu 7 dní. O tom, že je pro Vás zásilka připravena k odběru, Vás Zásilkovna informuje SMS zprávou a e-mailem. Balíček je vydán na základě sdělení hesla, které obdržíte v SMS zprávě.
Dobírka vás bude stát 65 Kč navíc.
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky a zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit.
Svoji zásilku můžete sledovat na tomto odkazu.
Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a případně další náležitosti. Zásilku Vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem dané společnosti). V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den nebo po domluvě Vám může doručit balík na pobočku GLS ParcelShop v blízkosti vaší adresy.
Dobírka vás bude stát 65 Kč navíc.
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Svoji zásilku můžete sledovat na tomto odkazu.
Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a případně další náležitosti. Zásilku Vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem dané společnosti). V případě nezastižení Vám řidič zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den nebo po domluvě Vám může doručit balík na pobočku PPL ParcelShop v blízkosti vaší adresy.
Dobírka vás bude stát 65 Kč navíc.
Převzetí a reklamace:
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Svoji zásilku můžete sledovat na tomto odkazu.
Objednávku si také můžete vyzvednou v naší prodejně v Ostravě Kunčičkách.
Otevírací doba prodejny
Po–St: 9:00–14:30
Čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–14:30
So-Ne: zavřeno
Ve státní svátky máme zavřeno
BECKMANN si za kvalitou svých produktů stojí, proto nabízí možnost prodloužení záruky všech svých batohů o 2 roky. Vyplněním a odesláním online formuláře prodloužíte záruku o dalších 24 měsíců - získáte tak záruku 4 roky. Batoh je nutné registrovat do 1 roku od data jeho zakoupení. Podmínky, které musíte splňovat pro uplatnění záruky při reklamaci, najdete níže. Kód (číslo) produktu najdete uvnitř batohu.
>> Formulář pro prodloužení záruky
Prodloužená záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a vady materiálu, ne však na poškození způsobená vnějšími faktory.
Příklady vnějších faktorů pro batohy:
Příklady vnějších faktorů pro kufry:
Kód produktu najdete uvnitř batohu.
Snadné vrácení s Retino Je nám líto, že náš produkt nesplnil vaše očekávání. Vrácení přes aplikaci Retino je jednoduché, bez nutnosti tisknout a vyplňovat zdlouhavé formuláře.
Co bude následovat? Jakmile zboží obdržíme, budeme vás informovat. Vaše vrácení peněz bude zpracováno do 14 dnů.
Snadná reklamace s Retino Je nám líto, že je s našim produktem něco v nepořádku. Reklamace přes aplikaci Retino je jednoduché, bez nutnosti tisknout a vyplňovat zdlouhavé formuláře.
Co bude následovat? Jakmile zboží obdržíme, budeme vás informovat o dalším postupu a řešení reklamace.