Mrzí nás, že nastala situace, zakoupené zboží vrátit či reklamovat. Samozřejmě se budeme snažit vyřešit případ co nejrychleji k oboustranné spokojenosti. K tomu nám pomáhá vynikající služba Retino, která zabrání např. tomu, abyste museli vyplňovat zdlouhavé a nepříjemné reklamační formuláře a protokoly.



JAK VRÁTIT,  NEBO REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Tady je souhrn toho, co je potřeba udělat v praxi :)

Prvním krokem je vyplnit email do políčka níže a poté vyplnit formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce. A jistě vás příjemně překvapí, jak můžete  vrátít nebo reklamovat zboží  snadno a rychle. :)

Pokud si přejete začít s reklamací či vrácením zboží, zvolte prosím vhodné pole a vyplňte email, který jste uvedli v objednávce. Pošleme Vám bližší informace na tento email.





 Co následuje dál?

  • Na zadaný email Vám budou doručeny další informace a výběr ze všech objednávek, které jste u nás provedli.
  • Přímo z emailu si vyberete danou objednávku.
  • Budete přesměrováni do aplikace Retino, která Vám sama předvyplní většinu údajů a nabídne produkty, ze kterých si vyberete ten, který si přejte reklamovat / vrátit.
  • Poté už stačí pouze vyplnit, jakou má produkt závadu a jak si přejete, abychom postupovali v reklamačním řízení / vrácení zboží. A případ je založen!
  • Poté Vás budeme už skrze email kontaktovat my a společně se dohodneme na vhodné řešení.
  • V poli Zásilkovna (pouze pro reklamace) si vyberte  odběrného místo zásilkovny, na tuto adresu vám při reklamaci bude odesláno zboží.

Díky službě Retino jsme schopni vyřešit Vaši reklamaci skutečně rychle a bezproblémově. Věříme, že i pro Vás její využití bude příjemným bonusem, který náš obchod nadstandardně nabízí.

 

Reklamace

Na naše zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je  30 dní. 

Poškození zásilky při dopravě 

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Využijte reklamační formulář - výše. Přiložte fotografie poškozeného zboží, fotografii přepravního obalu a je-li to možné, fotografii, jak byla zásilka uvnitř přepravního obalu uložena.

 

Reklamační řád

1. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.

2. Pokud není uvedeno jinak, záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.

3. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.

4. V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce prostřednictvím systému Retino, příp. e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.

5. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

6. Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.

7. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

8. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Onkel family s.r.o. provozující e-shop www.zdravybatoh.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny a pošle toto zboží na vaše náklady zpět.

9. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.

10. Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním kompletního zboží na adresu: 

Dexon Office park-Onkel family s.r.o., ul. Hasičská 52, Ostrava, 700 30.

 11.Zásilka musí být označena číslem případu založeného v online formuláři výše.

 

Důležité informace:

- Lhůta pro vrácení zaplacené částky je 14 dní od převzetí zboží eshopem.

- Vrácené zboží nesmí jevit známky opotřebení

- Vrácené zboží musí být v originálním obalu a se všemi etiketami.

- Vrácené zboží neposílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.

- Peníze Vám budou vráceny na bankovní účet vyplněný ve formuláři

 

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte na mailu reklamace@zdravybatoh.cz nebo telefonu +420 773 445 414