Mrzí nás, že nastala situace kdy potřebujete zboží vrátit a nesplnilo Vaše požadavky. Pokud byste chtěli poradit s výběrem jiné velikosti či typu batohu, neváhejte nás kontaktovat.

Samozřejmě se budeme snažit vyřešit případ co nejrychleji k oboustranné spokojenosti. K tomu nám pomáhá vynikající služba Retino, která zabrání např. tomu, abyste museli vyplňovat zdlouhavé a nepříjemné reklamační formuláře a protokoly. Zboží je možné vrátit do 30 dní od nákupu. 

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ

Tady je souhrn toho, co je potřeba udělat v praxi :)

Prvním krokem je vyplnit email do políčka níže a poté vyplnit formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení pod kontrolou od začátku do konce. A jistě vás příjemně překvapí, jak můžete vrátit zboží snadno a rychle. :)

Zvolte prosím vhodné pole a vyplňte email, který jste uvedli v objednávce. Pošleme Vám bližší informace na tento email.

Co následuje dál?

  • Na zadaný e-mail Vám budou doručeny další informace a výběr ze všech objednávek, které jste u nás provedli.
  • Přímo z e-mailu si vyberete danou objednávku.
  • Budete přesměrováni do aplikace Retino, která Vám sama předvyplní většinu údajů a nabídne produkty, ze kterých si vyberete ten, který si přejete vrátit.
  • Nezapomeňte prosím vyplnit číslo účtu na který budeme zasílat zpět peníze.
  • Poté již stačí zaslat zboží zpět na naší provozovnu. Můžete tak učinit přes jakoukoliv dopravní společnost. Balík prosím označte číslem případu v systému Retino. 
  • Po přijetí zboží k nám Vás budeme informovat a částka bude zaslaná nejpozději do 14 dní.

Díky službě Retino jsme schopni vyřešit Vaše vrácení skutečně rychle a bezproblémově. Věříme, že i pro Vás její využití bude příjemným bonusem, který náš obchod nadstandardně nabízí.

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktuje na e-mailu info@zdravybatoh.cz nebo v naší pracovní době na telefonním čísle 603 593 006.