SLAVÍME 10. VÝROČÍ! Oslavte ho s námi výhodným nákupem se slevou >>
Mrzí nás, že naše produkty nesplnily vaše očekávání a rozhodli jste se je vrátit. Pokud byste chtěli poradit s výběrem jiné velikosti či typu batohu, neváhejte nás kontaktovat.
Vrácení zboží samozřejmě vyřešíme co nejrychleji. S tím nám pomáhá skvělá služba Retino, díky které nemusíte vyplňovat zdlouhavé a nepříjemné reklamační formuláře a protokoly.
JAK VRÁTIT ZBOŽÍ
Prvním krokem je vybrat z nabídky níže, zda zboží vracíte, nebo reklamujete. Poté zadáte číslo vaší objednávky a e-mailovou adresu a následně budete přesměrování na formulář služby Retino.
Díky Retino budete mít proces reklamace nebo vrácení pod kontrolou od začátku do konce. A vše proběhne snadno a rychle.:-)
Níže prosím zvolte vhodné pole a vyplňte e-mail, který jste uvedli v objednávce.
Co následuje dál?
O přijetí zboží vás budeme informovat a peníze vám zašleme zpět nejpozději do 14 dní.
Díky službě Retino jsme schopni vyřešit vaše vrácení skutečně rychle a bezproblémově. Věříme, že ji oceníte.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte na e-mailu info@zdravybatoh.cz nebo v pracovních dnech v době 8:30–14:30 na telefonním čísle 603 593 006.