Jaké jsou možnosti dopravy a kolik stojí? Po vytvoření objednávky si můžete zvolit z více typů dopravců – veškeré informace najdete na stránce Doprava a platba>> |
Jak mohu objednávku zaplatit? Po vytvoření objednávky si můžete zvolit z více typů plateb – veškeré informace najdete na stránce Doprava a platba>> |
Neprošla mi platba kartou. Co mám dělat? Bohužel, občas se můžou vyskytnout problémy v platební bráně a transakce neproběhne v pořádku. Pokud máte o objednávku stále zájem, kontaktujte nás prosím na e-mailu info@zdravybatoh.cz. Objednávku můžeme změnit na platbu na účet nebo dobírku. Pokud si přejete platit kartou, je nutné vytvořit novou objednávku a kontaktovat nás ohledně storna té původní. |
Zaplatil/a jsem, ale zboží mi stále nebylo odesláno. Kde je chyba? Pokud jste nám odeslali platbu ve správné výši a uplynulo více jak 48 hodin bez reakce ohledně zaplacení, kontaktujte nás. V případě, že jste odeslali platbu bez variabilního symbolu, nebude bohužel správně přiřazená a nelze ji spárovat s vaší objednávkou. Platbu je poté nutno dohledat ručně, a tak může vzniknout zpoždění odeslání balíčku. |
Stačí zaslat potvrzení o platbě? Bude má objednávka ihned odeslaná? Bohužel, potvrzení z banky není dostačující a balík odesíláme až po reálném připsání peněz na účet. |
Potřebuji batohy vidět fyzicky, kde je naleznu? Batohy BECKMANN můžete vidět v prodejnách našich partnerů. Seznam najdete na stránce Kontakty>>. Doporučujeme na konkrétní prodejnu vždy předem zavolat, abyste zjistili, jestli vámi vybraný batoh opravdu mají. Nemáme bohužel přehled o aktuálním stavu naskladnění a dostupnosti zboží u partnerů. |
Líbí se mi batoh, který je již vyprodaný. Bude opět skladem? Pokud se jedná o novou kolekci 2022, je pravděpodobné, že se batohy budou znovu naskladňovat. U starších kolekcí další zboží dodáno nebude. Není už možné ho ani objednat přímo z Norska, přestože můžou mít na svém webu položku skladem. |
Je batoh pro 1.-3. třídu dostatečně velký? Batoh má objem 22 litrů, což stačí pro veškeré věci, které malý školák potřebuje. Máme to sami odzkoušeno. :-) Dětská záda by neměla být přetěžována. Větší batohy jsou nevhodné, protože nesedí dobře na zádech a dítě převažují. Všechny informace o výhodách batohů BECKMANN najdete na stránce Proč BECKMANN>> |
K čemu slouží bederní pás? Bederní pásy slouží k odlehčení zátěže na záda. Dokážou ulevit až 50 % celkové váhy! Všechny informace o výhodách batohů BECKMANN najdete na stránce Proč BECKMANN>> |
Zboží mi nevyhovuje a chtěl/a bych jiný produkt. Jak postupovat? Produkty nám můžete do 30 dní vrátit (postup naleznete na stránce Jak vrátit zboží>> ). Peníze vám vrátíme zpět na účet. Poté je třeba vytvořit novou objednávku se zbožím, které si přejete místo původního. |
Za jak dlouho se bude má objednávka expedovat a kdy obdržím zboží? Objednávky odesíláme během 48 hodin, v případě velké vytíženosti nebo dovolené vás na našich stránkách informujeme o zpoždění. Zásilky objednané do 10:00 se snažíme expedovat v tentýž den. Balík na výdejní místo dorazí většinou následující den, na některé pobočky i přes víkend. GLS kurýr má dodání do 2 pracovních dní. Pokud se vaše objednávka zpozdí, zkuste prosím kontaktovat dopravce, případně nám napište na info@zdravybatoh.cz. |
Je zboží opravdu skladem? Ano, veškeré zboží, které vidíte na našich stránkách skladem, máme fyzicky ve skladu a může být co nejdříve odesláno k Vám. |
Dorazilo mi špatné zboží. Jak mám postupovat? Napište nám prosím na náš e-mail info@zdravybatoh.cz, uveďte číslo objednávky a popište, k jaké záměně došlo. Budeme vás kontaktovat a sdělíme, jak co nejrychleji provést výměnu špatně zaslaného zboží. Poštovné hradíme samozřejmě my. |
Jak zboží reklamovat? Pokud bohužel nastala situace, kdy musíte řešit reklamaci, využijte prosím náš formulář na stránce Reklamace>>. Vaši situaci budeme co nejrychleji řešit. O dopravu reklamovaného zboží zpět k nám se postará Zásilkovna, a to na naše náklady. Více informací naleznete ve zmíněném formuláři. |
Jak dlouho trvá reklamace? Reklamace se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji. Ze zákona máme na vyřízení 30 dní. Chápeme ale, že mnoho dětí potřebuje batoh do školy, a proto po dobu reklamace rádi zapůjčíme náhradní batoh. Pokud o zapůjčení po dobu reklamace máte zájem, kontaktujte nás. |
Jak se o batoh starat? Postup, jak se starat o naše produkty, jsme sepsali v sekci Blog>>. Najdete tam také návod na odmontování světýlka. |
Kdy budou nové motivy batohů? Je možnost jiných setů? Novou kolekci očekáváme vždy na začátku kalendářního roku. Batohy pro 1.-3. třídu jsou k dispozici již v lednu, pro větší školáky se snažíme vše doplnit do konce dubna. V průběhu roku se další designy neobjevují. Sety jsou nastaveny tak, jak je můžete vidět na našem webu. Není možné motivy v setu kombinovat. |
Vypadají barvy v realitě stejně jako na fotkách? Ano, barvy odpovídají skutečnosti. Na každém zařízení se však mohou odstíny lehce lišit, což je způsobeno nastavením vašeho zobrazení barev. |
Kde si mohu batoh osobně vyzvednout? Naše prodejna se nachází v Ostravě – Hrabůvce. Adresu a otevírací dobu najdete na stránce Kontakt>> |
Jak správně vybrat batoh a velikost? U batohů je uvedená doporučená výška dítěte. Vzhledem ke specifickým potřebám každého školáka ale doporučujeme také porovnat délku zad vašeho dítěte a výšku batohu v zádové části. Batoh by neměl přesahovat bedra a dítě převažovat. Jednoduchým přeměřením zjistíte ideální velikost batohu. |
Potřebuji náhradní díl? Jak postupovat? Pokud nastala nemilá situace a chybí vám nějaká součást batohu (placky, spona aj.), napište nám prosím na e-mail info@zdravybatoh.cz. Pokusíme se vám pomoci, ne všechny díly však máme skladem. |
Vyplnila jsem prodlouženou záruku a stále mi nic nepřišlo. Můžete zjistit co se děje? Bohužel systém prodloužené záruky si řídí pouze Norsko. Do tohoto systému nemáme přístup a je nutné kontaktovat přímo je. |
Kde najdu informace o novinkách a akcích? O všem novém vás informujeme na našich Facebookových stránkách a Instagramu. Pokud nechcete promeškat naše události, určitě nás sledujte na těchto sociálních sítích. |