Jaká je možnost dopravy a kolik stojí?

Po vytvoření objednávky si můžete zvolit z více typů dopravců - veškeré informace najdete na stránce Doprava a platba>>

Jak mohu objednávku zaplatit?

Po vytvoření objednávky si můžete zvolit z více typů plateb - veškeré informace najdete na stránce Doprava a platba>>

Neprošla mi platba kartou. Co mám dělat?

Bohužel občas se můžou vyskytnout problémy v platební bráně a transakce neproběhne v pořádku. Pokud máte o objednávku stále zájem, můžete nás kontaktovat na e-mailu info@zdravybatoh.cz. Objednávku vám můžeme změnit na platbu na účet nebo dobírku. Pokud si přejete platit kartou, je nutné vytvořit novou objednávku a kontaktovat nás ohledně storna původní.

Zaplatil/a jsem, ale zboží mi stále nebylo odesláno. Kde je chyba?

Pokud jste nám odeslali platbu ve správné výši a uplynulo více jak 48 hodin bez reakce ohledně zaplacení, kontaktujte nás. V případě, že jste odeslali platbu bez VS, nebude správně přiřazená a nelze ji spárovat s vaší objednávkou. Platbu je poté nutno dohledat ručně, může vzniknout zpoždění odeslání balíčku.

Stačí zaslání potvrzení o platbě? Bude má objednávka ihned odeslaná?

Bohužel potvrzení z banky není dostačující a balík je odeslán až po reálném připsání na účet.

Potřebuji batohy vidět fyzicky, kde je naleznu?

Naše batohy je možné vidět u našich partnerů. Seznam naleznete na stránce Kontakty>>. Doporučujeme vždy předem zavolat na konkrétní prodejnu, nemáme bohužel přehled o aktuálním stavu naskladnění a dostupnosti zboží u partnerů.

Líbí se mi batoh, který je již vyprodaný. Bude opět skladem?

Pokud se jedná o novou kolekci 2020 je pravděpodobné, že se budou kusy znovu naskladňovat. U jiných kolekcí další zboží nebude dodáno. Nelze toto zboží objednat ani přímo z Norska, přestože můžou mít na svém webu položku skladem.

Budou nové motivy a designy batohu? Kdy se objevuje nová kolekce?

Novou kolekci očekáváme vždy ze začátku následujícího roku. 1.-3. třída je na našich stránkách v průběhu prvních dvou měsíců, následují batohy pro vyšší ročníky a dospělé.

Je batoh pro 1.-3. třídu dostatečně velký?

Batoh má obsah 22 litrů, což je dostačující pro veškeré věci, které malý školák potřebuje. Dětská záda by neměly být přetěžovány. Větší batohy jsou nevhodné svou velikostí, jelikož nesedí dobře na zádech a dítě převažují. Všechny informace o výhodách batohů BECKMANN najdete na stránce Proč BECKMANN>>

K čemu slouží bederní pás?

Aby se zádům co nejvíce odlehčilo jsou u batohů Beckmann bederní pásy i u školních batohů. Mají schopnost ulevit zádům až o 40% celkové váhy! Všechny informace o výhodách batohů BECKMANN najdete na stránce Proč BECKMANN>>

Zboží mi nevyhovuje a chtěl bych jiný produkt. Jak postupovat?

Produkty nám můžete do 30 dní vrátit (postup naleznete na stránce Jak vrátit zboží>> ). Budou vám vráceny peníze na účet. Poté je třeba vytvořit novou objednávku se zbožím, které si přejete místo původního.

Za jak dlouho se bude má objednávka expedovat a kdy obdržím zboží?

Objednávky odesíláme během 48 hodin, v případě velké vytíženosti nebo dovolené vás informujeme na našich stránkách o zpoždění. Zásilky objednané do 10:00 se snažíme expedovat v tentýž den. Balík na výdejní místo dorazí většinou následující den, na některé pobočky i přes víkend. GLS kurýr má dodání do 2 pracovních dní. Pokud se vaše objednávka zpozdí, prosím zkuste kontaktovat dopravce, případně nám napište na info@zdravybatoh.cz.

Je zboží opravdu skladem?

Ano, veškeré zboží, které vidíte na našich stránkách skladem máme fyzicky ve skladu a může být co nejdříve odesláno k Vám.

Jaký je rozdíl mezi kolekci 2019 a 2020 pro 1-3.třídu?

Velikost a obsah batohů je shodný. Liší se v příslušenství a u kolekce 2020, najdete u většiny batohů otáčecí kapsu, která slouží k rychlé změně vzhledu. Školní batohy mají v novější kolekci také malý batůžek na placky k připnutí, ve kterém se nachází placky. Je možné jej použít například pro panenky aj. Všechny informace o výhodách batohů BECKMANN najdete na stránce Proč BECKMANN>>

Dorazilo mi špatné zboží. Jak mám postupovat?

Napište nám prosím na náš e-mail info@zdravybatoh.cz a uveďte k jaké záměně došlo a číslo objednávky. Budeme vás kontaktovat a sdělíme jak rychle a bezplatně provést výměnu špatně zaslaného zboží.

Jak zboží reklamovat?

Pokud bohužel nastane situace, kdy budete muset řešit reklamaci, využijte náš formulář, který naleznete na stránce Reklamace>>. Váš případ se založí u nás v systému a budeme se co nejrychleji snažit situaci vyřešit. O dopravu zpět k nám se postará Zásilkovna na naše náklady. Více informací naleznete ve zmíněném formuláři. 

Jak dlouho trvá reklamace?

Snažíme se vyřídit reklamace co nejrychleji. Ze zákona máme na vyřízení 30 dní. Chápeme, že mnoho dětí potřebuje batoh do školy a proto po dobu reklamace rádi zapůjčíme náhradní batoh. Pro zapůjčení batohu je nás nutné kontaktovat a domluvit se na složení zálohy. 

Jak udržovat batoh?

Postup jak se starat o naše produkty najdete v sekci Blog>>, kde naleznete také návod na odmontování světýlka.

Kdy budou nové motivy batohů? Je možnost jiných setů?

Novou kolekci očekáváme vždy ze začátku kalendářního roku.  Batohy pro 1.-3. třídu jsou k dispozici již v lednu, pro větší školáky se snažíme vše doplnit do konce dubna.  V průběhu roku se další designy neobjevují.  Sety jsou nastaveny tak jak je můžete vidět na našem webu, není možné motivy v setu kombinovat. 

Jsou barvy reálné?

Ano, barvy odpovídají skutečnosti. Na každém zařízení se však můžou odstíny lehce lišit, což je způsobeno nastavením vašeho zobrazení barev. 

Kde si mohu batoh osobně vyzvednout?

Naše provozovna se nachází v Ostravě - Hrabůvce. Zde si můžete odebrat zboží, které je již zaplacené. Nákup na provozovně ani platba v hotovosti není možná. Jedná se pouze o výdejní místo. Adreasu a otevírací dobu najdete na stránce Kontakt>>

Jak správně vybrat batoh a velikost?

U našich batohů naleznete doporučenou výšku dítěte. Vzhledem k specifickým potřebám každého školáka, doporučujeme zkontrolovat délku v zádové části. Batoh by neměl přesahovat bedra a dítě převažovat. Jednoduchým přeměřením zjistíte ideální velikost batohu pro vás. 

Potřebuji náhradní díl? Jak postupovat?

Pokud se nastala nemilá situace a chybí vám nějaká součást batohu (placky, spona aj.) napište nám prosím na e-mail  info@zdravybatoh.cz. Pokusíme se vám pomoci, ne všechny díly však máme skladem.

Vyplnila jsem prodlouženou záruku a stále mi nic nepřišlo. Můžete zjistit co se děje?

Bohužel systém prodloužené záruky si řídí pouze Norsko. Do tohoto systému nemáme přístup a je nutné kontaktovat přímo je. 

Kde najdu informace o novinkách a akcích?

O všem novém vás informujeme na našich Facebookových stránkách a Instagramu. Pokud nechcete promeškat naše události, určitě nás sledujte na těchto sociálních sítích.