Jaké jsou možnosti dopravy a kolik stojí?

Po vytvoření objednávky si můžete zvolit z více typů dopravců – veškeré informace najdete na stránce Doprava a platba>>

Jak mohu objednávku zaplatit?

Po vytvoření objednávky si můžete zvolit z více typů plateb – veškeré informace najdete na stránce Doprava a platba>>

Neprošla mi platba kartou. Co mám dělat?

Bohužel, občas se můžou vyskytnout problémy v platební bráně a transakce neproběhne v pořádku. Pokud máte o objednávku stále zájem, kontaktujte nás prosím na e-mailu info@zdravybatoh.cz. Objednávku můžeme změnit na platbu na účet nebo dobírku. Pokud si přejete platit kartou, je nutné vytvořit novou objednávku a kontaktovat nás ohledně storna té původní.

Zaplatil/a jsem, ale zboží mi stále nebylo odesláno. Kde je chyba?

Pokud jste nám odeslali platbu ve správné výši a uplynulo více jak 48 hodin bez reakce ohledně zaplacení, kontaktujte nás. V případě, že jste odeslali platbu bez variabilního symbolu, nebude bohužel správně přiřazená a nelze ji spárovat s vaší objednávkou. Platbu je poté nutno dohledat ručně, a tak může vzniknout zpoždění odeslání balíčku.

Stačí zaslat potvrzení o platbě? Bude má objednávka ihned odeslaná?

Bohužel, potvrzení z banky není dostačující a balík odesíláme až po reálném připsání peněz na účet.

Potřebuji batohy vidět fyzicky, kde je naleznu?

Batohy BECKMANN můžete vidět v prodejnách našich partnerů. Seznam najdete na stránce Kontakty>>. Doporučujeme na konkrétní prodejnu vždy předem zavolat, abyste zjistili, jestli vámi vybraný batoh opravdu mají. Nemáme bohužel přehled o aktuálním stavu naskladnění a dostupnosti zboží u partnerů.

Líbí se mi batoh, který je již vyprodaný. Bude opět skladem?

Pokud se jedná o novou kolekci 2022, je pravděpodobné, že se batohy budou znovu naskladňovat. U starších kolekcí další zboží dodáno nebude. Není už možné ho ani objednat přímo z Norska, přestože můžou mít na svém webu položku skladem.

Je batoh pro 1.-3. třídu dostatečně velký?

Batoh má objem 22 litrů, což stačí pro veškeré věci, které malý školák potřebuje. Máme to sami odzkoušeno. :-) Dětská záda by neměla být přetěžována. Větší batohy jsou nevhodné, protože nesedí dobře na zádech a dítě převažují. Všechny informace o výhodách batohů BECKMANN najdete na stránce Proč BECKMANN>>

K čemu slouží bederní pás?

Bederní pásy slouží k odlehčení zátěže na záda. Dokážou ulevit až 50 % celkové váhy! Všechny informace o výhodách batohů BECKMANN najdete na stránce Proč BECKMANN>>

Zboží mi nevyhovuje a chtěl/a bych jiný produkt. Jak postupovat?

Produkty nám můžete do 30 dní vrátit (postup naleznete na stránce Jak vrátit zboží>> ). Peníze vám vrátíme zpět na účet. Poté je třeba vytvořit novou objednávku se zbožím, které si přejete místo původního.

Za jak dlouho se bude má objednávka expedovat a kdy obdržím zboží?

Objednávky odesíláme během 48 hodin, v případě velké vytíženosti nebo dovolené vás na našich stránkách informujeme o zpoždění. Zásilky objednané do 10:00 se snažíme expedovat v tentýž den. Balík na výdejní místo dorazí většinou následující den, na některé pobočky i přes víkend. GLS kurýr má dodání do 2 pracovních dní. Pokud se vaše objednávka zpozdí, zkuste prosím kontaktovat dopravce, případně nám napište na info@zdravybatoh.cz.

Je zboží opravdu skladem?

Ano, veškeré zboží, které vidíte na našich stránkách skladem, máme fyzicky ve skladu a může být co nejdříve odesláno k Vám.

Dorazilo mi špatné zboží. Jak mám postupovat?

Napište nám prosím na náš e-mail info@zdravybatoh.cz, uveďte číslo objednávky a popište, k jaké záměně došlo. Budeme vás kontaktovat a sdělíme, jak co nejrychleji provést výměnu špatně zaslaného zboží. Poštovné hradíme samozřejmě my.

Jak zboží reklamovat?

Pokud bohužel nastala situace, kdy musíte řešit reklamaci, využijte prosím náš formulář na stránce Reklamace>>. Vaši situaci budeme co nejrychleji řešit. O dopravu reklamovaného zboží zpět k nám se postará Zásilkovna, a to na naše náklady. Více informací naleznete ve zmíněném formuláři.

Jak dlouho trvá reklamace?

Reklamace se vždy snažíme vyřídit co nejrychleji. Ze zákona máme na vyřízení 30 dní. Chápeme ale, že mnoho dětí potřebuje batoh do školy, a proto po dobu reklamace rádi zapůjčíme náhradní batoh. Pokud o zapůjčení po dobu reklamace máte zájem, kontaktujte nás.

Jak se o batoh starat?

Postup, jak se starat o naše produkty, jsme sepsali v sekci Blog>>. Najdete tam také návod na odmontování světýlka.

Kdy budou nové motivy batohů? Je možnost jiných setů?

Novou kolekci očekáváme vždy na začátku kalendářního roku. Batohy pro 1.-3. třídu jsou k dispozici již v lednu, pro větší školáky se snažíme vše doplnit do konce dubna.  V průběhu roku se další designy neobjevují. Sety jsou nastaveny tak, jak je můžete vidět na našem webu. Není možné motivy v setu kombinovat. 

Vypadají barvy v realitě stejně jako na fotkách?

Ano, barvy odpovídají skutečnosti. Na každém zařízení se však mohou odstíny lehce lišit, což je způsobeno nastavením vašeho zobrazení barev. 

Kde si mohu batoh osobně vyzvednout?

Naše prodejna se nachází v Ostravě – Hrabůvce. Adresu a otevírací dobu najdete na stránce Kontakt>>

Jak správně vybrat batoh a velikost?

U batohů je uvedená doporučená výška dítěte. Vzhledem ke specifickým potřebám každého školáka ale doporučujeme také porovnat délku zad vašeho dítěte a výšku batohu v zádové části. Batoh by neměl přesahovat bedra a dítě převažovat. Jednoduchým přeměřením zjistíte ideální velikost batohu. 

Potřebuji náhradní díl? Jak postupovat?

Pokud nastala nemilá situace a chybí vám nějaká součást batohu (placky, spona aj.), napište nám prosím na e-mail info@zdravybatoh.cz. Pokusíme se vám pomoci, ne všechny díly však máme skladem.

Vyplnila jsem prodlouženou záruku a stále mi nic nepřišlo. Můžete zjistit co se děje?

Bohužel systém prodloužené záruky si řídí pouze Norsko. Do tohoto systému nemáme přístup a je nutné kontaktovat přímo je. 

Kde najdu informace o novinkách a akcích?

O všem novém vás informujeme na našich Facebookových stránkách a Instagramu. Pokud nechcete promeškat naše události, určitě nás sledujte na těchto sociálních sítích.